Isnin, 7 Julai 2014

Cermin Takdak


   بِسْــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّ حْمَنِ اارَّحِيم 

Hallo hallo Annyeonghaseyo!  Hari ni aku nak cakap pasal orang yang DHM. Apa maksud DHM? Ni gelaran aku untuk orang yang tak ada cermin!! Suka sangat mengata dekat orang padahal dia lagi teruk dari kita mengutuk kita padahal dia pun sama.Ingat dia tu apa? mulut macam tu layak kena cili ja. Perangai macam dwaeji.Hang ingat hang tu perfecto sangat ka minah oii??? 

Aku paling pantang kalau orang mengata dekat aku sedangkan perangai dia tu jauh lagi teruk dari aku.What the heck!! cermin dulu la diri hang sebelum nak sembur dekat orang  pun.Ni tak..sesedap oren hang ja nak mengata dekat aku.Ehh ehh suka hati aku la nak minat Korea pun nak jadi Fangirl pun! suka jiwa aku la aku ni K-popers pun.Aku ada kacau hang ka? Takkan?? Haa...tu la aku rasa rumah hang tak ada cermin kut sebab tu hang suka cari pasal dengan orang.Eleh cakap tak minat k-pop2 ni hang pun sama. Tapi lagi teruk! Astagfirullahalazim....... 

Aku beli majalah e-pop tu aku ada ambil duit hang ka? Aku ada ambil duit hang ka nak beli tu? Sekarang aku nak tanya hang satu soalan yang simple.Hang nak cermin besar mana? Aku boleh belikan.Aku serius ni.Kesian aku tengok orang yang tak ada cermin macam hang ni.Aku tak mau gaduh dengan hang ok?Apa kelas cari gaduh dengan manusia yang tak matang macam hang ni.
Dengan ini aku mengumumkan hang dengan kawan hang yang lagi satu tu sah menjadi geng DHM "Doesn't Have Mirror".

Ok lah 
 Assalamualaikum..Cerminkan diri sebelumsembur ye?? Hehehehehe 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan