Sabtu, 5 Julai 2014

DANIAL!!!




 بِسْــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 

Akmal Daniel. Nama yang tak boleh hilang dari otak dan hati
 aku. Dia kawan aku..actually dia ex kawan aku.Aku kenal dia dari tahun lepas lagi dah setahun aku kenal dia.Dia ni baik sebab tu lah orang yang kenal dia takkan boleh lupakan dia..Danial..Ika rindu danial... Sampai hati buat ika macam ni..

Ya..aku rindu dia..dia dah taknak kawan dengan aku.Aku salahkan diri aku pasal ni.Aku sendiri pun taktau.Dia cakap aku tak pedulikan dia.Macam mana aku tak buat macam tu..Setiap kali chat dengan dia..aku akan anggap dia lebih dari kawan aku..gua cintan sama lu danial (hah! luahkan perasaan di blog sendiri!!!).... dah berbulan kami tak contact..mungkin dia dan bahagia tanpa aku.Dia dah dapat kawan yang lebih baik dari aku.Tapi macam mana aku nak delete dia dari memory otak  dan hati aku??? 

Aku harap chat yang aku hantar dekat dia haritu bukan yang terakhir sampai aku kiok!! (mati lerr tu). Harap jodoh menyebelahi aku untuk bertemu dengan dia.Aku rindu nak tengok muka cencorot dia..hahahaha makan beger ngan dia air milo------- (yummm!) Sejak aku dengan dia bawak haluan masing2..aku dah tinggalkan beger..milo tak! air tu sedap!

Lagipun dia benci kpopers.Kalau dia tau aku fangirl Super Junior dari awal kami kenal..perghhh!! mesti kami tak pernah jadi bestie hahahahaha..Danial..i know i'm not perfect to be you bestie..but i want you to know that i'll be beside you forever..(cek tak pandai bahasa omputih..paham2 lerr noh!) Rindu hang Akmal Daniel b. Akmal Ariffin 


                                                                                                                     
                                                                                                                   danial ..........143

Tiada ulasan:

Catat Ulasan