Jumaat, 4 Julai 2014

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan



 بِسْــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّ حْمَنِ اارَّحِيم


RAMADHAN DATANG LAGI  ]



Hallo hallo dah malam lerr hehehe...Alhamdulillah..pada tahun ni aku masih lagi diberi kesempatan oleh Allah SWT untuk menyambut dan merasai kenikmatan bulan Ramadhan..Harap Ramadhan kali ni akan membawa sejuta makna dalam hidup aku...

Walaupun macam2 dugaan yang datang dkat aku tahun ni aku kena tabah.Tahun ni aku akan menduduki PT3..first time wehh!!! memang tahun ni tahun uji kaji.Rasa takut dan gelisah menyelubungi hidup aku.Tapi dengan kedatangan Ramadhan inilah aku lebih berkeyakinan aku lebih bersemangat untuk berdoa meminta pertolongan dan petunjuk dari Yang Maha Besar supaya segala urusan aku dipermudahkan..Amin.Dan aku kenalah berusaha..ikhtiar Insya Allah aku akan dapat hasil yang aku inginkan 

Pada bulan ini juga aku kehilangan seorang guru yang telah banyak memberi tunjuk ajar dekat aku walaupun aku kenal dia tak sampai setahun.Mr Push atau lebih pop dikenali sebagai sir Push.Dia ajar math.Subjek yang paling aku benci! tapi bila aku belajar ja math dengan dia masa tu juga MATEMATIK jadi "bestfriend" aku .

Perghh!!! ingat senang ka nak lepaskan cikgu ni pi macam angin yang berlalu ja.  Tapi nak buat macam mana..dia dah tua dia pun nak rehat..so kenalah terima..hmmm aku harap sir Push akan ingat aku dan student 3 Waja forever.Bye sir huhuhuhu lepas ni siapalah ganti dia.. Janganlah cikgu yang buat MATEMATIK tu jadi "enemy" aku sudah... 

Oklah kita akhiri tangisan ini dengan lambaian terakhir bye2!!!!  p/s: Baca doa sebelum tidur..Hope Ramadhan ni dapat buat amal ibadat banyak ye kawan2! Assalamualaikum!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan